Friday, December 4, 2009

damn it

Өнөөдөр нэг л сонин өдөр байна. Шоудсаны маргааш өдөр гэж. Гэрлэсний маргааш шиг сонсогдоод л хэ хэ. Зарим охидыг харахаар дургүй хүрэх юм. Зүгээр завхайрал, архидалт хавтгайрсан юм шиг. Эсвэл биеэ үнэлэгч янхан ч юм шиг. Гэхдээ л хөөрхөн царай, гое бие гээд байгаа шдээ. Надад охид гэдэг ямар тансаг энхрийхэн цэцэг вэ? гэж харагдаг. Бас нөгөө талаар бөөн эргэлзээ. Мэдээж сөрөг талаар хэнд ч итгэж болохгүй хорвоод өөртөө ч итгэх арга алга “шинжилгээ хийлгээд л” гэхдээ л өөртөө арай илүү итгэх юм. Хайр гэдэг сонин юм. Охид гэдэг сонин юм. Хүн гэдэг сонин юм. Би өөрөө бас сонин юм. Амьдрал гэдэг сайхан юм. Гэхдээ хамгийн агуу нь хараал идсэн цаг хугацаа. Нэг л мэдэхэд 1 секунд, нэг л мэдэхэд 1 цаг , нэг л мэдэхэд нэг минут өнгөрөөд л өнгөрөх тусам үхэл рүүгээ тэр хэмжээгээр ойртоод л ...... хүн цаг хугацааг үр дүнтэй өнгөрөөнө гэж ? яаж ч өнгөрөөсөн эцэст нь үхнэ шдэ. За тэр яахав. Хараал идсэн охидын тухай ярьяа. Хар дарсан зүүд шиг “NIGHT CLUB” орчин үеийн хэллэгээр чихнээсээ өргүүлээд гарах гэсэн охидын хээнцэр мөртлөө , илт бодол , намайг чихдээч гэх шиг хөдөлгөөн харц , эсвэл тодорхой би авч явж чадахгүй маа гэхэд өөр нэгэнд өврөө дэлгэнэ. Тээр жил нэг хөөрхөн охинтой хамт байж билээ. ЕООЕ ичмээр ч юм шиг хэ хэ гое байсооон тасархай аймар гэж .... орчин үеийн хайрын зууч болсон mobile аймшигтай аргагүй нь дуугарч билээ. Тэр утасны цаанаас миний хайр юу байна даа? юу хийжийн? гэх танил тод дуу гарч билээ. Гэтэл нөгөө гар маань буудалд надтай нэг оронд, нүцгэн , хэвтээд байж байсан мөртлөө
-би гэртээ, унтах гээд, нойр хүрээд, ма хайр ,
-юу хийжийна , санажийна ,
- удахгүй уулзая, хэзээ бэ ?
- хичээл ном сайн уу? Гээд л ярьж гарлаа. Надруу балын амтат юмуу?(уянгын халил оруулах гэж үзэв) Эсвэл ямарч амттай юм мэдкүү уруул амтагджийсан ,,,,ягаахан уруул дээрээ гараа тавин чшшш... гэж дохиж билээ. Тэр үед би өөрийгөө юу хийж байгаагаа мэдээгүй еэ. Гэхдээ хэзээ нэгэн цагт би найз охинтой болоод, тэгээд тэрэнтэйгээ үерхээд, бас гэрлээд , хамтдаа амьдрал зохиогоод , хамтдаа хүүхэдтэй болоод , хамтдаа амьдралын төлөө зүтгээд л .... явах үед хайрт найз охин, үерхлийн эзэн , гэргий, хамтран амьдрагч, миний хүүхдийн ээж , хайрт хань минь хэн нэгэнтэй хамт хэвтэж завхайрч байгаад , намайг залгахад < хайрт минь ! хайр нь гадуур явжийна миний хайр юу хиижийна хүүхэд уйлжийн ууууууу ? хайр нь удахгүй очлоо> гэж надтай яривал яах уу. Бас ярихын өмнө хажуу тийшээ хамт хэвтэж байгаа эрэгтэй лүү хараад, яг л нөгөө охин шиг чшшшш.... гэж уруулан дээрээ гараа тавин дохивол яах уу? Би ч мэдэхгүй л дээ гэхдээ л муухай байхаа , магадгүй тэгвэл яах уу? Гэсэн бодол эргэлдэнэ. Залуу хүмүүс шоудах гэж сонирхол байдаг. Айдас аа гэж тэгвэл жинхэнэ damn it!!!!!1 àðãà ÿäàõäàà ë áè áèòãèé ìýäýýñýé òèéì ç¿éë áîëæ áàéñàí ÷ ãýñýí íýãýí íóóöõàí áîäîë áàéíà. ßâáàë ÿâàã ãýõäýý õýíä ÷ ìýäýãäýõã¿é áîë ÿàõ áý ? ãýæ áîäîõ þì äàà õý õý . ò1 ÷ þì øèã. Ãýõäýý ë õ¿¿õí¿¿ä ñàéõàí àìüòàä ø¿¿, ÿàëò ÷ ã¿é áóóíààñ èë¿¿ àéìøèãòàé çýâñýã, áàñ àðàé äýíä¿¿ ãýõäýý ë ñàéõàí àìüòàä ø¿¿.
Хэзээ нэгэн цагт мөнгөтэй болж эхнэр авна даа.

No comments:

Post a Comment